富士山が見える山へ〜 / Summiting mountains to enjoy the beautiful views of Mt. Fuji ⛰️🗻🥾🌼🌸 ①

July 10th 2024


梅雨の中休みに山友さんと美しい富士山が見える山へ行ってきました〜♫ 😍



まずは河口湖畔の大石公園へ。ラベンダーが満開でした。💜  First, a friend of mine and I visited Oishi Park which is situated at the foot of Mt. Fuji on the northern shore of Lake Kawaguchi. 🗻🌸🌿



富士山と満開のラベンダー Mt. Fuji with the lavender field



ユリも 🗻💜🤍




富士山とコキア Mt. Fuji with young kochia, ragweed



富士山とガウラ(ハクチョウソウ/白蝶草) Mt. Fuji with White gaura, Bee blossom



富士山と花々 黄色い花はキンシバイ Mt. Fuji with flowers



富士山とネムノキ Mt. Fuji with a Persian silk tree



富士山とアジサイ Mt. Fuji with hydrangea



山の中腹より〜 富士山と河口湖 Mt. Fuji & Lake Kawaguchi seen from half way up the mountain 🗻🤩



ひとつ目のピークから見えた富士山 Mt. Fuji seen from the first summit 🗻😍


松の木のフレーム🖼️で。😆




いつまでも眺めていたい富士山の秀麗な姿… 🗻🥹



二つ目のピークから見えた富士山 Mt. Fuji seen from the second summit 🗻😻

この日は富士山は笠雲の帽子を被っていましたが、すらっとした美しい裾野を見せくれていて うわぁ〜💕🤩 っとなりました。😆 裾野をこんなにじっくり見たのは初めてでした。🗻🥹🥰




そしてこちらは朝の高速道路からの富士山🗻

富士山🗻が見えるとテンションMAXに上がる⤴️わたし。😆