8月の終わり | The sky 〜愛しい人への想い~

The sky 〜愛しい人への想い~

大切な人との軌跡。遠くから相手の幸せを願うこと・・・心だけは自由でありたい。

Dear T san,

 
How are doing? I hope you are everything fine. The happy August will be over soon and September is coming.
 
The date which we met last time is 10th AUG....not so long time passing but feeling almost a year for me.
 
Every time I see our photo.....I could feel you like you are next to me...The photo is my treasure in my mind....forever.
 
 
親愛なるTさん
 
お元気ですか?いつも貴方の事を思っています。幸せだった8月も、あと少しで終わります。そして9月がやってきますね。
 
私達が最後に会った8月10日…そんなに長い時間が経っていないのに…私にとってはもう一年も経ったように感じます…。
 
一緒に撮った写真を見るたび…貴方が私の隣にいるかのように感じます…。あの写真は、私の心の宝物です!永遠に…。