エアコンのフィルター掃除 | ペログビワイン日記

エアコンのフィルター掃除

7/7

本日、長期にわたって我が家の懸案事項であったエアコンのフィルター掃除に取り組みました。

各部屋、合計4台のエアコンです。

 

 

 

 

寝室のエアコンは埃だらけ、キッチンのエアコンは油まみれ。

それぞれ個性がはっきりと表れておりました。

約3時間の作業、汗だく、ヘトヘトになりました。

 

 

エアコン掃除に思いのほか手こずって、料理をする時間と気力がなくなりました。

で、今日の夕食は近くのサイゼリヤで、ランブルスコ。

 

 

 

 

生き返りました。

 

 

Jul. 7

Today, I worked on cleaning the filter of the air conditioner, which has been a concern in my house for a long time.

There are a total of 4 air conditioners in each room.

 

 

The air conditioner in the bedroom is dusty, and the air conditioner in the kitchen is covered in oil.

Each of them had a clear personality.

After about 3 hours of work, I was sweaty and exhausted.

 

 

Cleaning the air conditioner was more difficult than I expected, and I didn’t have the time or energy to cook.

So, today’s dinner was at nearby Saizeriya, Lambrusco.

 

 

Brought back to life.