大ドボン | ペログビワイン日記

大ドボン

3/14
某会食で、六本木。おいしいお寿司とワインをいただきました。
話に夢中で画像ほとんどなし。

シャンパーニュ、ロワール白、スペイン赤、ローヌ赤といただきました。
その後、会場を虎ノ門店に移して、さらにシャンパーニュ、山形赤と続きました。
途中からヘロヘロ。


DSCN9468.JPG帰り道、乗る地下鉄を間違えて、大迂回のうえ、終電を逃しました。
某不なれな駅にてタクシー待ち1時間。ああ、おつかれさまでした。



Mar. 14
I went to Roppongi and had some nice sushi dinner with my important clients.
I tasted Champagne, Loire white, Spain red and Rhone red
Then we moved to Toranomon and kept drinking, Champagne and Yamagata red.
Finally, I got bombed.


By he way to home, I made mistake to take a different metro line and took roundabout routes.
At last, I missed the last train to home.
I had to wait for a taxi about 1 hour.


DOBONNN!