Andreaのブログ

私は長い髪をする
。・゚゚・(≧д≦)・゚゚・。

Andreaのブログ

ここでは現在、非常に寒いです
今では冬はない

Andreaのブログ


特にコメントなし


Andreaのブログ

中国たばこ!!
Very good!
(
かわいい) ヾ(@°▽°@)ノ

Andreaのブログ


友達のカミラ
 
展覧会の日 (‐^▽^‐)

Andreaのブログ

展覧会レオ


今休暇中だけど一日が長くて寒い
( ̄▽+ ̄*)


Long time that i dont Write, in this moment im lazy for translate (=⌒▽⌒=)
Now is winter and is very cold...

The other day i buy a Bracelets...
And noy i play in my DS Pokemon, becuase really like ( ̄▽+ ̄*)

Andreaのブログ

This tame, i go to Bravissimo for eat tea with milk and cake.
I like because here is really cold.

Andreaのブログ

This other week i have my ultimate exam, and after i have vacations *-*...
I want go to beach... [is cold too, but i can take photos of the water]




カメラたくさんあるけど
mustek 2 & 3 めっちゃ古い ドキドキ


Andreaのブログ

Canon XSI スーツだよん  アップ

Andreaのブログ

ドキドキ


Andreaのブログ


写真一杯。この日私ピンホールカメラ作ったの !!

Andreaのブログ

一杯写真撮った けど
いつも失敗 Y(>_<、)Y



最 後もやっぱり失敗
・°・(ノД`)・°・

Andreaのブログ