明日に架ける橋 | Cherio's Days

明日に架ける橋





今、この曲を


家族へ

友人へ

医療従事者の皆さま方へ、

インフラを支え続けてくれている皆さまへ



Bridge Over Troubled Water

            By Simon & Garfunkel




When you're weary

もしあなたが疲れ果てて

Feeling small

自分がちっぽけに感じたり 

When tears are in your eyes

涙が溢れてくる時は

I will dry them all
私がそれを拭い去ってあげる

 





I'm on your side

あなたの味方だよ 
When times get rough
 

辛い時が来て
And friends just can't be found

友達がいなくなってしまった時だって

Like a bridge over troubled water

困難の上に架かる橋のように

I will lay me down

私がこの身を捧げよう

Like a bridge over troubled water

困難の上に架かる橋のように

I will lay me down
私がこの身を捧げよう

 


 

 

When you're down and out

あなたが落ち込んで
When you're on the street

通りを歩きながら
When evening falls so hard

一日の終わりがつらく感じるなら 
I will comfort you
私が慰めてあげる
 




I'll take your part

私があなたの支えになろう

When darkness comes

闇がおとずれて 
And pain is all around

苦痛に取り囲まれたとしても  
Like a bridge over troubled water

困難の上に架かる橋のように

I will lay me down

私がこの身を捧げよう

Like a bridge over troubled water

困難の上に架かる橋のように

I will lay me down
私がこの身を捧げよう




Sail on Silver Girl,

こぎ出して、銀色の少女よ

Sail on by

こぎ出して

Your time has come to shine

今こそあなたが輝く時 
All your dreams are on their way
全てのあなたの夢は、その道の先にある



See how they shine

あの輝きを見て 
If you need a friend
 

もしも友が必要なら 

I'm sailing right behind

私がすぐ傍にいるから

Like a bridge over troubled water

困難の上に架かる橋のように

I will ease your mind

私があなたの心を軽くするから

Like a bridge over troubled water

困難の上に架かる橋のように

I will ease your mind
私があなたの心を軽くするから