今日のクリエイターの執筆は、私へのメッセージでした。 神樣は、10年前の自分と今の自分を見て、違いが分かるかどうかとお聞きになっています。

 

それは、大きな違いがあるのは当然です。 だって、神樣がいつも一緒に居て下さるんですから、ここ数年は神樣が一緒に居て下さるのが分かっているだけでも違いましたし、その上、ずっと導いて下さっていました。10年前は、このようなことになるとは、思いもしませんでした。 私は奇跡が本当にあることを、身をもって知る事が出来ました。

 

神樣が、私の人生に登場してくださるまでは、自分なんてもうそんなにたいしたことも出来ずに、年だけどんどん取って終わっていくんだと思っていました。 でも、自分には神樣がついていてくださるのがわかると、自信を持たずには居られなくなります。 何でも出来ると思わせてもらえました。 だから、こんなに何年もメッセージの翻訳を続けてこれました。

 

この大転換する時代のことも、宇宙の光の皆樣が居てくださることも、知る事が出来ましたし、この地球の誰よりも私は幸せだと思います。 だから、私には、早くから神樣が一緒に居てくださるのが分かった分、やるべき事があると思いました。 だから、このメッセージの翻訳を続けています。

 

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

今日のイエス樣からのメッセージは、2021年2月10日に初公開されたものです。 そして、ちょっと翻訳するのも難しかったですが、一度でOKサインを頂く事ができたので、意外で嬉しかったです。

 

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

今日も空は、朝から透き通り、深く濃い青でした。 このように美しい空を創りながら、私達をお守りくださる宇宙の光の皆樣に全身全靈全力で感謝したいです。

 

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

 

 

サナンダ樣は、「母なる地球の変化は神聖なタイミングで起こります。 奇跡は起こる準備ができています。それを受け入れるために自分自身を開いてください。」と仰っていますので、平和な世界を望む人は、奇跡を待ちながら、こちらの瞑想に参加して下さい。

こちらの瞑想をする人を増やして下さい。 この瞑想の参加者が早く増えれば、それだけ早く平和な世界が実現します。

 

 

 

 

 

 

 

Today's The Creator Writings was a message for me. God is asking me if I can see the difference between where I was 10 years ago and where I am now.

Of course there is a big difference. After all, God is always with me, so just knowing that God is with me these past few years has made a difference, and what's more, God has been guiding me all the time. Ten years ago, I never imagined something like this would happen. I was able to know firsthand that miracles really do exist.

Until God appeared in my life, I thought that I would never be able to do much and that I would just grow older and die. But when I knew that God is with me, I couldn't help but feel confident. It made me think that anything is possible. That's why I've been able to continue translating messages for so many years. 

 

I was able to learn about this era of great change and that there are the Light Beings in the Universe, and I think I'm happier than anyone else on this earth. So, since I knew from an early stage that God was with me, I thought there was something I should to do. That's why I am continuing to translate The Creator Writings.

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

Today's The message from the Master Jesus was first published on February 10, 2021. Also, although it was a little difficult to translate, I was able to get the OK sign on the first try, so I was unexpected and happy.

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

Today, the sky was transparent and deep blue since morning. I would like to express my gratitude with all my heart and soul to the Light Beings in the Universe that protects us while creating such a beautiful sky.

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

 

 

Lord Sananda says, “The changes on Mother Earth arrive in Divine Timing. The miracles are ready to happen, open yourself to receive them.” So if you want a peaceful world, Please join this meditation while waiting for the miracles.  

Please increase the number of people who practice this meditation.  The sooner the number of participants in this meditation increases, the sooner a peaceful world will be realized.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

このように宇宙の光の皆樣は私達をお守り下さっています虹

In this way, the Light Beings in the Universe has been protecting us.虹  

ありがとうございますお願い晴れ虹キラキラ

 

 

 

 

 

 

植物のみの食事の進め虹

Promoting a plant-only diet虹

 

 

 

 

 

 

クリスマスも正月もハロウィーンも、

闇によって作られたものはみんな無くしましょう!

Eliminate Christmas, New Year, Halloween, 

and all that the darkness has created!

 

 

 

 

 

 

イエス樣は2000年前に、アセンションプロセスを始めようとこの地球に来られました虹

Master Jesus came to this earth 2000 years ago to begin the ascension process.虹

 

 

 

 

 

 

コロナワクチンを接種した方に解毒をお勧めします。

Detoxification is recommended for those who have received the coronavirus vaccine

 

 

 

 

 

 

私達は一つです虹虹虹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

今日は、少し調子が戻ってきているので、久しぶりにちょっと散歩しました照れ虹

 

そうしたら、次々に3583588

また358また358が来てくれましたウインク音譜

 

今日だけでこんなに来てくれましたラブラブ

 

時々こういうことがあります爆  笑飛び出すハート

 

 

 

image