【藤本恵理子】2nd anniversary party | モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba

モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba

モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba






Thank you for coming to our 2nd anniversary party and watching Niconico douga live last Sunday!!
I'm very glad if everyone enjoyed it!!
We had a lot of fun and we felt time flied very fast.
Also, thank you very much for such a beautiful flower bouquet.
I got this one and brought back to home:)

The video image when we made our debuet in 2012, and when we filmed TV drama we starring in, reminded me of how much effort we tried.
I'll be very happy if you guys keep cheering us up:)

Thanks a lot;)



日曜日、私たちモデルガールズの二周年イベントに来ていただいた方、そしてニコニコ生放送での中継をみて下さった方、本当にありがとうございました。

楽しんでいただけたでしょうか?

私たち自身も本当に楽しむことができ、あっという間の二時間でした。

そして、お花を送ってくださったブログ読者さま、ありがとうございました!(しかと受け取り持って帰りましたよ♪)

デビュー会見の映像や初主演ドラマの映像を見て、色々あったけどがんばったなあと。

そしてこれからもよろしくお願いします*\(^o^)/*

ありがとう!