強制デトックス激しか〜 | ・

Angelic Spring Equinox Cleanse!
明日の20日春分、新しい時代の幕開け、2025年までの9年間の土台になる日。

 

昨日の夕方から明日に向けて必要のないものを捨てるが如く、過去を書き換えようとするがごとく、意志を超えて強制ディトックスが執行されています。

 

★下痢になったり熱が出たり、

(今日パフォーマンスだったというのに。。。11時間寝てもなかなか起きれませんでした。。でもパフォーマンスしたら皆さんからパワーもらえて元気になったよ!)

 

★暗黒期(と呼んでいる、大変だった時期)の写真が全て消えたり、(まあほぼクラブとかパーティーでやんちゃしてる写真しかなかったけど)

 

★その時代に近かった方達が亡くなったり、いなくなったり、

 

★10年以上乗った愛車も欲しい方が今週見にきてくださるし、

 

★病んでた友達がやっと復活して来てくれて長いこと持ってた心配が減ったり、

(彼女の笑顔を見て子供みたいに泣きむせっちゃったわ〜ホッとした〜)

 

★まあただの景色だしこれくらいはいいだろうと長いこと片想いだった方と出会った場所の写真をそのまま待ち受けにしていたら、今日の午後携帯見たらなぜか写真消えてるし。 ち〜ん

 

グズグズだらだらとしているうちに強制的にシフトさせられてます。

 

覚悟は決めてるつもりだぜよ。

 

これからの人生が楽しみ!


Now it’s time to clean house physically, mentally and spiritually.  So you can spring into full blossom.

 

Spring is the beginning of the season cycle, a time of birth and new beginnings. It is also the energy of the Wood element.

 

Equinoxes give us the full force of the earth’s energy, supporting the detox effort. I actually feel this energy and having some physical and emotional detox.

My photos in olden dark time were gone, having sick, people are leaving...

 

This is the energy that brings forth new growth, that pushes the new grass through the snow, the new branches out from old wood, produces new leaves. It does this so nature can take in the nourishment it needs to flourish.

 

Now I am all ready for my new life!