ベルリン到着! | ・

I arrived at the hotel in Berlin! Yay!

とうとうベルリンホテルに到着! 

会場側が取ってくださっていたホテル、なんて素敵な部屋なんだ〜!!

音とともに燃えるテレビの焚き火の音に迎えられましたラブラブ

The bonfire on the TV was welcoming me with the warm sound. Thanks Berlin Japan Festival for the nice room!

 

 

そんでモスクワでメールチェックした時に入ってたボイスオーバーのオーディション、旅行中なので携帯録音でもいいということだったのでいま原稿を読み終えファイルを送り一安心したところー。

どこにいてもそういうことができるようになったこの便利社会に感謝だー。

でも同時に私のapple IDのパスワードを誰か解読されてAppleが怪しいとアカウントを止めてくれてたのでパスワード変えたとこですー。

便利さには伏線も付いてくるね。

I just finished the recording a script for a voiceover audition. I received the email when I was at Moscow and, thankfully, the auditioner said it is okay I record with my smartphone and send it to him. I love living in this high tec era. But the same time, Apple just let me know someone cracked the password of my apple ID, so that I had to make some changes with them. Something negative always comes with something positive.

 

 

Hotel's bar.

ホテルのバー


ちなみにモスクワからベルリンへのフライトは隣の方が鼻が痛くなっちゃったくらい衝撃的なワキガ。

ずっとその方の免疫力が上がるように祈り続けた瞑想の3時間でした。



By the way, everyone driving fast in here. I guess faster than California. .. and the taxi driver was using text to communicate with the company.

ドイツの皆様高速ビュンビュン飛ばしてました。

多分カフリフォルニアより早いかなあー。

車線の幅が狭いからそう感じるのかな?

スマホメールで会社の人と連絡してたよ。