冬になると聞きたくなる歌ラブラブアセアセ

切ない乙女心だえーんえーんえーんえーん

 

 

 

 

[Intro: 24kGoldn & Arizona Zervas]
I told you, I'm in the studio

スタジオにいるって言っただろ


How many times you gon' call me?

何回電話かけてくるつもり?


Goddamn, this bitch trippin' (Skrrt, skrrt)

はあ、こいつはトリップしてる


(94 don't need no brakes, yeah)

[Chorus: 24kGoldn]
Coco Chanel, you ain't really 'bout it, I can tell

君はあんまりそんな感じじゃないな、俺はわかる


Coco Chanel, can you keep your hands to yourself?

俺の邪魔しないでくれる?


Coco Chanel, double-C lock on the belt

二個のC、ベルトにある


Coco Chanel, Coco Chanel

[Verse 1: 24kGoldn]
Oh my God, why is shawty tryna test me?

ああ、なんで彼女は俺を試そうとするんだ?


Too turnt up in the back of the jetstream (Yeah)

飛行機の後ろで盛り上がりすぎてる


Can't be cuffed, but she tryin' to arrest me

あんまり喜べないけど、彼女は俺を捕まえようとしてくる


Lyin' to impress me, dyin' to forget me

俺に動揺させるために嘘をついて、しぬほど俺のことを忘れたがってる


I can't keep singin' all my songs for ya

俺は全部の曲を君のために歌えない


You keep on ringin' me, goes on and on

君は俺に電話をかけ続けているし、永遠に


Can't seem to figure out what's wrong with ya (Woah)

君がどうしたのか本当にわからない


Checking your temperature, thermometer
君の体温を測っていく


[Pre-Chorus: 24kGoldn]
Seems like lately

なんか最近


You're Coco crazy

君はおかしくない?


[Chorus: 24kGoldn]
Coco Chanel, you ain't really 'bout it, I can tell

君はそういうことじゃないってわかってるけど


Coco Chanel, can you keep your hands to yourself?

じゃまするのはやめてくれないか?


Coco Chanel, double-C lock on the belt

二個のC、ベルトにある


Coco Chanel, Coco Chanel

[Verse 2: DaBaby]
Coco, no Chanel (Woo)


Super pretty chocolate nigga, she say she can tell

とてもきれいな黒人、彼女は彼女はわかるっていうんだ


Make her feel like I'm from heaven, but I still put up through hell

俺は天国から来たみたいな気持ちに彼女にさせるけど、俺が地獄にまだいってる


They wasn't 'bout what I was 'bout

彼らは俺みたいではなかった


Them niggas ain't rock the way that I rocked

あいつらはおれの考え方のようではなかった


I realized they ain't mean me well (Let's go)

俺はあいつらが俺を本当はよく思ってなかったんだと気づいた


Told her don't call my phone with all that nice shit (Oh no)

彼女に意味わからないことで、電話するなって言ったんだ


Double C's on the belt correlate the ice hit (Bling, bling)

ベルトにシャネルのロゴが二個


Gettin' to know me right now is highly unlikely

俺と今仲良くなることはとてもないだろうし


'Cause I still remember the days when people like you ain't like me, bitch
だって俺は君みたいなやつに好かれてないときをまだ覚えているから


[Pre-Chorus: 24kGoldn & DaBaby]
Seems like lately (But fuck that, you know)

なんだか最近さ、けど、クソ知ってるだろ


You're Coco crazy (I ain't even trippin', you know what I mean? I'm doin' good without you)
(Go)

君はくるってるよ、俺はトリップすらしていないの知ってる?君なしでもうまくやってるんだよ



[Chorus: 24kGoldn]
Coco Chanel, you ain't really 'bout it, I can tell

君はそういうことじゃないってわかっているけど


Coco Chanel, can you keep your hands to yourself?

邪魔しないでくれないかな


Coco Chanel, double-C lock on the belt

二個のCがベルトにある


Coco Chanel, Coco Chanel

ココシャネル