「サントリー登美の丘ワイナリー」のワインショップのメンバーにワイン英会話のレッスンを行いました!

去年の暮れから約4か月間、大変お疲れ様でした♪

皆さんのやる気をひしひしと感じたこの期間、私自身も身が引き締まる思いで挑みました、と同時に、とても楽しく有意義な時間でもありました。

最後には、皆さんの成長と成果が目覚ましく、本当に嬉しい瞬間でした。この先、観光客の皆さんと楽しくコミュニケーションしてくださいね!!

近いうちにまた遊びに寄らせていただきます!!

Wine English lessons were held at Suntory Tomi-no-Oka (Yamanashi Prefecture). The lessons lasted about 4 months and the members' English skills improved dramatically as well as many wine terms.

Now, they can communicate with English speakers. Please give it a try!!

I was very happy that they chose me as their teacher and that I was able to be involved with all the wonderful members.

I will visit them again in the near future!

suntorytominookawinery