本当の私よりも、私のことを知っている人がいるとしたら、
それは私のすぐそばで、客観的に私を見ていてくれる人。

そのうちの一人が、今泉りえさん。
あの当時の私を、私より数多く生き抜いてくれた。

朗読ミュージカル「DUSK」上演から数ヶ月経っての再会。
離れていた時間にも、たくさんのことがあったけれど、
またすぐにキャッチアップできたかな。

まだ終わらないストーリーを、どう伝え続けていくべきか。
風化させたくない、想いがある。

IMG_2563


If anyone knows me better than the real me, it is someone right beside me, watching me objectively.

One of those people is an actress, Rie Imaizumi.
She has lived through a lot more than I did back then.

We met again a few months after the performance of "A Reading Musical, DUSK."
There was a lot that happened in the time we were apart, but
I hope we were able to catch up again soon.

How should we continue to tell the story that has yet to end?
I don't want to let it fade away.

IMG_2564