music。 | 紺谷みえこオフィシャルブログ「All my love♡」Powered by Ameba

紺谷みえこオフィシャルブログ「All my love♡」Powered by Ameba

紺谷みえこオフィシャルブログ「All my love♡」Powered by Ameba

最近聞いている音楽は
安室ちゃんの
「TSUKI」





そして昔から好きで
今もとってもとっても好きな曲

坂本龍Feat. Sister M
「The Other Side of Love」


大雪の日くらいかな
毎日聞いています

娘さんとのコラボ
美しい旋律 歌声 歌詞

この世界観が
すき...



「 The Other Side Of Love」


in my heart,I know I must be right
心では立ち治るべきと知ってる

darkest shadows will someday come to light
暗い影に、いつか光が差す込む

I've been down,but I can rise above
落ち込んだけど乗り越えられる

I keep searching for the other side of love
私は愛の向こう側を探している




looking for fun was just a game to me
私をその気にさせる楽しみを探している

never knew what each lonely day would bring
知り得なかった事を悲しい日が連れて来る

now I'm so tired of trying to run away
今私は逃げることにとても疲れてる

I've got to find a love that's here to stay
見つけ出した愛は今でもここにある





in my heart, I know the day will come
心ではその日が訪れることを知っている

we'll be laughing and dancing in the sun
私達は太陽の下で笑ったり踊ったりする

what I've found has never been enough
私は満たされることのないことを悟った

I keep searching for the other side of love
私は愛の向こう側を探している





I always heard that love's supposed to be
愛は支えになるといつも聞いた

more than a word and more than just a dream
言葉よりも夢よりももっと

someone to share your every joy and pain
誰かが君の喜びや悲しみを共にしてくれる

someone who's there for sunshine and the rain
誰かが晴れの日も雨の日もそこにいる





in my heart,I know I must be right
心では立ち治るべきと知ってる

darkest shadows will someday come to light
暗い影に、いつか光が差す込む

I've been down,but I can rise above
落ち込んだけど乗り越えられる

I keep searching for the other side of love
私は愛の向こう側を探している




in my heart, I know the day will come
心ではその日が訪れることを知っている

we'll be laughing and dancing in the sun
私達は太陽の下で笑ったり踊ったりする

what I've found has never been enough
私は満たされることのないことを悟った

I keep searching for the other side of love
私は愛の向こう側を探している





I know what I see
私には見える

I see exactly how it'll be
具体的かつ明確に

he'll be strong enough to be kind
彼は優しくなるために強くなる

he won't need to be tough to know he's mine
私の為に強くなる必要はない

and I must believe waht I feel
そしてそれを感じると信じている

I'll feel it deep inside when it's real
それが現実になり心の奥底から感じると

and I know when day is done
そして時が終わり私は知る

he'll be so close to me that we'll be one
彼が私の本当に傍にいて、私達は一つになると

on the other side of love
…愛の向こう側で





( 艸)♡