バリ教会ウエディング Wedding at The Catholic Church #bali | だいすき! BALI, MY LIFE

だいすき! BALI, MY LIFE

バリ島でサーフィン、観光ツアーの会社をしています!
サーフィン、ボディボード、トレーニング、ヨガ、グルメなどなど♪バリにぜひ遊びに来てくださいね!


The other day we went to the wedding of our friend's family at the Catholic Church in Bali. It was my first time to go to the Catholic Church in Bali. 
先日バリ人の友人家族の結婚式に行った時のこと。 ローカルのカトリック教会で行われました。バリで初めてカトリック教会に入りました。

Our friend, Agus, great friend of us. 
友人のアグースくん。本当にいい子で、私たちはアグースがだいすきなの!

 

He told me that this church build in 1933 and one of the oldest church in Bali. It's very Balinese style. 
アグースくんが、この教会が建てられたのは1933年で、バリで最も古い教会なのだと教えてくれました。

 

The Choir. Their songs were so cheerful and beautiful. It was very nostalgic for me. My Alma Mater high school is catholic one.
聖歌隊。地元の仲間が大勢参加して、のびのびとした歌声で賛美歌を歌っていて、なんとも懐かしい雰囲気につい胸がいっぱいになりました。

 

 

 

 

Wooden Jesus was there. 
木彫りの立派なキリスト像が奥に見えます。

 

 

 

 

Greetings to parents. 
両親へのあいさつ。感動の場面につい私も涙がこぼれてしまいました。

 

 



After the ceremony, there was the party at their home. 
式の後は、ご自宅に移動して披露宴です。

 

 

 

 

 

 


It was great time. Thanks for inviting us!!
私たちまで感動と幸せを分けていただいた、素晴らしい日になりました。招待してくれてありがとう!

Congrats again, Ance & Sisca!!!
本当におめでとう!お幸せに♪