Chicago / Hard To Say I'm Sorry | おネギさんの温故知新 「俺の山河は美しいかと」

Chicago / Hard To Say I'm Sorry

Everybody needs a little time away
I heard her say
From each other
Even lovers need a holiday
Far away
From each other

"誰もがほんの少しの時間が必要よ"
彼女の言葉を聞いたんだ
"お互いにね"
"恋人たちにだって休息が必要なのよ
 距離を置かなくちゃ
 お互いにね"

Hold me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just want you to stay

抱きしめてほしい
僕には"ごめんね"が言えそうにないから
きみにいてほしいだけなんだ


After all that we've been through
I will make it up to you
I promise to
And after all that's been said and done
You're just the part of me I can't let go

僕たちいろんなことを経験してきたけど
きみに埋め合わせをするつもりだよ
約束するから
話したり行動してきたりしたけど
もうきみは僕の身体の一部になってるんだ
きみを行かせるなんてできない

Couldn't stand to be kept away
Just for the day
From your body
Wouldn't want to be swept away
Far away
From the one that I love

離れてるなん我慢できないよ
ほんの一日だって
きみのからだから
このまま時間に流されたくないんだ
大切なひとと
遠く離れたままで


Hold me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just want you to know
Hold me now
I really want to tell you I'm sorry
I could never let you go

しっかり抱きしめてほしい
僕には謝ることはできそうにない
これだけは知ってほしいから
今すぐ抱きしめてよ
ほんとは謝りたいんだけど...
きみを手離すなんてできないよ


After all that we've been through
I will make it up to you
I promise to
And after all that's been said and done
You're just the part of me I can't let go
After all that we've been through
I will make it up to you
I promise to
You're just the part of me I can't let go

僕たちいろんなことを経験してきたね
きみと仲直りをしたいんだ
約束するから
話したり行動してきたりしたけど
もうきみは僕の身体の一部になってるのさ
きみを行かせるなんてできない

You're gonna be the lucky one
When we get there gonna jump in the air
No one'll see us 'cause there's nobody there
After all, you know we really don't care
Hold on, I'm gonna take you there

きみはラッキーだって思うはずさ
僕たちが空高く飛び上がると
誰も僕たちの姿は見えないし
誰もそこにはいないんだ
結局のところ 僕たちは僕たちだから
待っていてよ
きみをそこに連れて行くから