昭和40年代終わり、豊満な女性がにっこりしたカラー写真とは違う、新体操のような体操服を着た白と黒のモノトーンの女性が静かな雰囲気で写っていた。

紙はコーティングされ、水も大丈夫だと親戚は言っていた。プロの写真家が撮影しているとも言っていた。

そこで思い出したのが、リビングに飾られた1m×1.5mの二重橋の油絵で、これは彼が描いたものだと言っていた。

外でできた彼女は芸術系の大学卒だという。何か波長があったのだろう。

 

 

 

"Relatives 6"

In the late 1970s, a woman dressed in a monochrome leotard resembling a rhythmic gymnast was captured in a quiet atmosphere, unlike the plump women with a smile in color photographs.

The paper was coated, and the relatives said it was safe even for water. 

 

They also mentioned that a professional photographer was taking the photos.

This reminded me of the oil painting of Niju-bashi Bridge, which measured 1m x 1.5m and was displayed in the living room. He claimed to have painted it himself.

The woman he met outside was a graduate of an art university. 

 

Perhaps they had a certain wavelength in common.