How I Feel (Official Music Video)Julia Westlin | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

How I Feel (Official Music Video) | Julia Westlin

 

 

 

Julia Westlin

 

#juliawestlin #howifeel #officialmusicvideo

 

Dive into the enchanting world of Julia Westlin with the official 4K music video for 'How I Feel.' This song is a touching and emotional representation of Julia's unique artistry and soulful voice.

 

✅LYRICS - How I Feel -

I don't know where to begin
Cause I know you think it's a sin
I can lose but never win

Easy come and easy said
Like the pillows on my bed
That I've have cried into instead

I let it creep into my mind
I find excuses and deny  
I let the voices scream too loud

Cause If I could
Tell you how I feel
Would it even change at all?
Or Would it be the same?

If you only knew
How it feels inside
To wanna be somebody else
A body you would like
If you only knew...

...Instrumental...

Yeah I know it's stupid
But I keep to myself
I don't dare to push it
Cause I know how it'll end

I can see it coming
Right before it hits the ground
Falling in slow motion
Yeah Catch me if you can!

I let it creep into my mind
I find excuses and deny
I let the voices scream too loud

Cause If I could
Tell you how I feel
Would it even change at all?
Or Would it be the same?

If you only knew
How it feels inside
To wanna be somebody else
A body you would like
If you only knew...

This video is about How I Feel (Official Music Video). But It also covers the following topics:

Julia Westlin's New Song
Latest Julia Westlin Music Video
How I Feel Song By Julia Westlin

Video Title: How I Feel (Official Music Video) | Julia Westlin

 

・・・・・・・・

 
#ジュリアウェストリン #主婦 #公式ミュージックビデオ

「How I Feel」の公式 4K ミュージック ビデオで、ジュリア ウェストリンの魅惑的な世界に飛び込みましょう。この曲は、ジュリアのユニークな芸術性とソウルフルな声を感動的かつ感情的に表現したものです。
 
 
​​​​​​✅歌詞 - How I Feel -

どこから始めればいいのかわかりません
だってあなたがそれを罪だと思っているのは知っているから
負けることはあるけど勝てない

来るのは簡単、言うのは簡単
ベッドの枕のように
代わりに私が泣き叫んでしまったこと

私はそれを私の心に忍び込ませました
言い訳を見つけては否定してしまう
声が大きすぎて叫んでしまう

だってできれば
私の気持ちを教えてください
それはまったく変わりませんか?
それとも同じでしょうか?

あなたが知ってさえいたら
中はどんな感じか
他の誰かになりたいと思うこと
あなたが望む身体
あなたが知ってさえいたら...

...インストゥルメンタル...

ええ、それが愚かなことだとわかっています
しかし、私は自分自身に留めておきます
あえて押す気はないよ
だって私はそれがどのように終わるか知っているから

それが来るのは目に見えています
地面に落ちる直前
スローモーションで落ちる
そうだ、できるなら捕まえて!

私はそれを私の心に忍び込ませました
言い訳を見つけては否定してしまう
声が大きすぎて叫んでしまう

だってできれば
私の気持ちを教えてください
それはまったく変わりませんか?
それとも同じでしょうか?

あなたが知ってさえいたら
中はどんな感じか
他の誰かになりたいと思うこと
あなたが望む身体
あなたが知ってさえいたら...

このビデオは How I Feel (オフィシャル ミュージック ビデオ) についてです。ただし、次のトピックもカバーしています。

ジュリア・ウェストリンの新曲
ジュリア・ウェストリンの最新ミュージックビデオ
ジュリア・ウェストリンのハウ・アイ・フィール・ソング

ビデオ タイトル: How I Feel (オフィシャル ミュージック ビデオ) |ジュリア・ウェストリン