「Be Here Now」[OFFICIAL MUSIC VIDEO] マット&サバンナ・ショー | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

"Be Here Now" [OFFICIAL MUSIC VIDEO] Mat & Savanna Shaw | Father daughter duet

 

 

 

Mat and Savanna Shaw

 

 #originalmusic #fatherdaughter #fatherdaughterduet


"Be Here Now" is an original song from our upcoming ALL ORIGINALS album coming out later this year!

The music video was filmed in Southern Utah near the entrance to Zion National Park. We haven’t always found beauty in the desert. In fact, we found the desert to be really ugly. The more time we have spent in Southern Utah, the more beauty we discovered. Having traveled the world, we can now say Zion is one of the prettiest places we have ever seen. 

So in some ways, the very landscape represents the message of the song. Reframing the way we see the world, and taking the time to find the beauty that exists all around us in places we might not have expected. Beauty that we could easily miss if we don’t take the time to “Be Here Now”. 

LYRICS:

I wake up every morning and I’m thinking about tomorrow 
I’m already worried about all the things I need to be.
Will I ever fall in love, will I regret the path I’m taking
Will I disappoint my parents, or will they be proud of me

Time keeps on turning, and I keep on learning

I could spend my whole life chasing what I’m missing
Or I could miss my whole life trying to change the past
But I wouldn’t change a single thing, even if I could somehow
I’d rather be here now

I go to bed each evening, I’m replaying my whole day
Did I spend too much time wrapped up in work, not family
Have I given them enough, and do they know how much I love them?
Did I make the right decisions, will my kids be proud of me? 

Time keeps on turning, and I keep on learning

I could spend my whole life chasing what I’m missing
Or I could miss my whole life trying to change the past
But I wouldn’t change a single thing, even if I could somehow
I’d rather be here now

I’d rather be, I’d rather be, I’d rather be here now. 

I could spend my whole life chasing what I’m missing
Or I could miss my whole life trying to change the past
But I wouldn’t change a single thing, even if I could somehow
I’d rather be here now

I’d rather be here now

Videography: Rod Santiano
Songwriters: Mat & Savanna Shaw, Isabella Kearney, Haley & Michaels
Location Rockville, UT

#originalmusic #fatherdaughter #fatherdaughterduet #daddydaughterduo #duet #familysingers #trendingaudio #trending
 

 

・・・・・・・・

 
#オリジナル音楽 #父娘 #父娘デュエット

「Be Here Now」は、今年後半にリリースされる予定のALL ORIGINALSアルバムからのオリジナル曲です。

ミュージックビデオはユタ州南部、ザイオン国立公園の入り口近くで撮影されました。私たちは常に砂漠に美しさを見つけたわけではありません。実際、私たちは砂漠が本当に醜いことに気づきました。ユタ州南部で時間を過ごすほど、より多くの美しさを発見しました。世界中を旅してきましたが、ザイオンはこれまで見た中で最も美しい場所の 1 つだと言えます。

つまり、ある意味、風景自体がこの曲のメッセージを表しているのです。私たちの世界の見方を再構築し、時間をかけて私たちの周りの、私たちが予想していなかった場所に存在する美しさを見つけます。 「今、ここにいる」ことに時間を割かなければ、簡単に見逃してしまう美しさ。

歌詞:

毎朝起きて明日のことを考えている
私はすでに、自分がなるべきものすべてについて心配しています。
いつか恋に落ちるだろうか、自分の選んだ道を後悔するだろうか
私は両親を失望させるだろうか、それとも両親は私を誇りに思うだろうか

時間は回り続け、私は学び続ける

欠けているものを追いかけて一生を費やすこともできる
さもなければ、過去を変えようとしていた人生が恋しくなるかもしれない
でも、たとえそれができたとしても、私は何一つ変えるつもりはありません
むしろ今ここにいたい

毎晩ベッドに入る、一日中を繰り返している
家族ではなく仕事に時間を費やしすぎたのでしょうか
私は彼らに十分なものを与えましたか、そして彼らは私がどれほど彼らを愛しているかを知っていますか?
私の決断は正しかったでしょうか、子供たちは私を誇りに思ってくれるのでしょうか?

時間は回り続け、私は学び続ける

欠けているものを追いかけて一生を費やすこともできる
さもなければ、過去を変えようとしていた人生が恋しくなるかもしれない
でも、たとえそれができたとしても、私は何一つ変えるつもりはありません
むしろ今ここにいたい

むしろそうしたい、むしろそうしたい、むしろ今ここにいたい。

欠けているものを追いかけて一生を費やすこともできる
さもなければ、過去を変えようとしていた人生が恋しくなるかもしれない
でも、たとえそれができたとしても、私は何一つ変えるつもりはありません
むしろ今ここにいたい

むしろ今ここにいたい

ビデオ撮影: ロッド・サンティアーノ
ソングライター:マット&サバンナ・ショー、イザベラ・カーニー、ヘイリ​​ー&マイケルズ
所在地 ユタ州ロックビル

#オリジナル音楽 #父娘 #父娘デュエット #父娘デュオ #デュエット #家族歌手 #トレンドオーディオ #トレンド