IL DIVO - Somewhere (Live In London 2011) | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

IL DIVO - Somewhere (Live In London 2011)

 

 

 

Il Divo Official

 

Lyrics
There's a place for us
Somewhere a place for us
Peace and quiet and open air
Wait for us somewhere

There's a time for us
Some day a time for us
Time together and time to spare
Time to learn, time to care

Some day, somewhere
We'll find a new way of living
We'll find a way of forgiving
Somewhere

There's a place for us
Somewhere a place for us
Time together and time to spare
Time to learn, time to care

Some day, somewhere
We'll find a new way of living
We'll find a way of forgiving
Somewhere

Hold my hand and I'll take you there
Somehow, some day
Somewhere

 

 

・・・・・・・・

 
歌詞
私たちのための場所があります
どこかに私たちの居場所がある
平和と静けさとオープンエア
どこかで待っていてください

私たちにも時間があります
いつか私たちのために
一緒に過ごす時間と余暇の時間
学ぶ時間、世話する時間

いつか、どこかで
新しい生き方を見つけよう
私たちは許す方法を見つけます
どこかで

私たちのための場所があります
どこかに私たちの居場所がある
一緒に過ごす時間と余暇の時間
学ぶ時間、世話する時間

いつか、どこかで
新しい生き方を見つけよう
私たちは許す方法を見つけます
どこかで

私の手を握ってください、そうすればあなたをそこへ連れて行きます
どういうわけか、いつか
どこかで