雲の上 - ルーシー・トーマス & ウィル・カラン - ミュージカル「ロージー」より | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

Above the Clouds - Lucy Thomas & Will Callan - From The Musical "Rosie"

 

 

Rosie - The Musical

 

 #abovetheclouds #rosiethemusical #musicals


Above the Clouds - Lucy Thomas & Will Callan - From The Forthcoming Musical "Rosie" - Original Studio Cast Album - Available to Pre-Order Here - https://www.rosiethemusical.com The song will feature in a garden scene where Rosie & Geoffrey are sheltering from a storm ☔❤️️

Above The Clouds 

I used to feel so sad on days filled with rain,
And long for the sunshine to come back again,
But now with a thought of you my spirits soar,
If I’m feeling low, you are my cure.

And all that I need is your tender embrace,
To brighten my day, put a smile on my face.
Then suddenly all of my cares disappear,
I’m floating on air whenever you’re near.

And so if it’s raining, I won’t be complaining.
My heart’s full of sunshine, I’m happy and proud because
When I’m with you, grey skies seem so blue,
You lift me above the clouds.

And there may be troubles, they visit us all,
For into each lifetime some rain has to fall.
We’ll weather the storms and we’ll find our way through,
There’s nothing to fear, now I have you.

And so if it’s raining, I won’t be complaining.
My heart’s full of sunshine, I’m happy and proud because
When you’re with me, blue sky’s all I see,
You lift me above the clouds.

So if it’s raining, I won’t be complaining.
My heart’s full of sunshine, I’m happy and proud because
When I’m with you, grey skies seem so blue.
You lift me above the clouds.

When I’m with you, grey skies seem so blue,
You lift me above the clouds.

Word and Music by Chris Broom
Arrangement - Clarissa Farran
Conductor - James Shearman
Piano - Anna Tillbrook

Recording Engineer - Jamie Alsop
Mixing & Mastering Engineer - Nick Taylor  
Producer - Chris Broom 
Videographer -  Chris Forshaw

Rosie - The Musical 
Music & Lyrics by Chris Broom
Book by Sam Babenia 

The Musical "Rosie" is based on the inspirational true story of Miss Rosie Boote, a poor English girl who, on the death of her father when she was 7 years old, was sent away to be brought up in a remote Irish convent before following her dream of becoming an actress and singer, living a dramatic and inspirational life in Victorian London’s West End. 

"Rosie" - The Musical 

 

・・・・・・・・

 
​​​​​​#雲の上 #ロジーザミュージカル #ミュージカル

Above the Clouds - ルーシー・トーマス & ウィル・カラン - 近日公開予定のミュージカル「ロージー」より - オリジナル・スタジオ・キャスト・アルバム - こちらから予約購入可能 - https://www.rosiethemusical.com
この曲は、ロージーとジェフリーが嵐から避難している庭のシーンでフィーチャーされます ☔❤️️

雲の上

雨が降った日はとても憂鬱だったけど、
そして再び太陽の光が戻ってくるのを待ち望みながら、
でも今、あなたのことを考えると私の気持ちは高揚し、
私が気分が落ち込んでいるとき、あなたは私の癒しです。

そして私に必要なのはあなたの優しい抱擁だけです、
一日を明るくするために、顔に笑顔を浮かべましょう。
すると突然、私の心配事はすべて消え去り、
あなたが近くにいるときはいつでも、私は空中に浮かんでいます。

だから雨が降っても文句は言わない。
私の心は太陽の光でいっぱいです、私は幸せで誇りに思っています、なぜなら
あなたと一緒にいると、灰色の空がとても青く見える、
あなたは私を雲の上に持ち上げてくれます。

そして、問題が起こるかもしれません、それらは私たち全員を訪れます、
それぞれの生涯には雨が降らなければなりません。
私たちは嵐を乗り越えて、道を見つけていきます。
何も恐れることはありません、今はあなたがいます。

だから雨が降っても文句は言わない。
私の心は太陽の光でいっぱいです、私は幸せで誇りに思っています、なぜなら
あなたといると青空しか見えない
あなたは私を雲の上に持ち上げてくれます。

だから雨が降っても文句は言わない。
私の心は太陽の光でいっぱいです、私は幸せで誇りに思っています、なぜなら
あなたと一緒にいると、灰色の空がとても青く見えます。
あなたは私を雲の上に持ち上げてくれます。

あなたと一緒にいると、灰色の空がとても青く見える、
あなたは私を雲の上に持ち上げてくれます。

言葉と音楽:クリス・ブルーム
編曲 - クラリッサ・ファラン
指揮 - ジェームス・シャーマン
ピアノ - アンナ・ティルブルック

レコーディングエンジニア - ジェイミー・オールソップ
ミキシング & マスタリング エンジニア - ニック・テイラー
プロデューサー - クリス・ブルーム
ビデオグラファー - クリス・フォーショー

ロージー - ミュージカル
音楽と歌詞:クリス・ブルーム
サム・バベニアの本

ミュージカル「ロージー」は、7歳のときに父親が亡くなり、遠く離れたアイルランドの修道院で育てられるまで送り出された貧しいイギリス人の少女、ミス・ロージー・ブーテの感動的な実話に基づいています。彼女の夢は、女優兼歌手になり、ビクトリア朝のロンドンのウエストエンドでドラマティックで感動的な人生を送ることでした。

ミュージカル「ロージー」