クリスマスに欲しいものすべて 相乗りボイスレッスン (ボーカルコーチ付き) | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

All I Want For Christmas Carpool Voice Lesson w/Vocal Coach

 

 

 

Cheryl Porter Vocal Coach

 

Back in 2020, Rynia Kando, known as the 'Impressions girl"" from her hilarious videos on social media was my very FIRST carpool karaoke student! She sang Driver's License by Olivia Rodrigo and started my whole obsession with doing voice lessons in the car! 

Today we wish you MERRY CHRISTMAS as she tackles Mariah Carey's ICONIC All I Want For Christmas is YOU! Watch as Rynia learns to improve her singing, her ear and correct her own mistakes!
I'm so proud of Rynia because so much has changed since 2020 and I hope she continues to grow and fly to greater heights as a singer and worldwide celebrity! 

Happy Holidays to you and your loved ones! God bless you and MERRY Christmas!

 

・・・・・・・・

 
2020年に遡ると、ソーシャルメディア上の陽気なビデオで「インプレッションガール」として知られるリニア・カンドーは、私にとって初めての相乗りカラオケの生徒でした。彼女がオリヴィア・ロドリゴの「運転免許証」を歌ってくれたのがきっかけで、車の中で発声レッスンをするという私の熱中が始まりました。

今日は、マライア キャリーの象徴的な「クリスマスに欲しいのはあなただけ」に取り組む彼女を見て、メリー クリスマスをお祈りします。リニアが歌と耳を磨き、自分の間違いを正す方法を学んでいく様子を見てください。
2020年から多くのことが変わったので、私はリニアをとても誇りに思います。そして彼女が歌手として、そして世界的有名人としてさらに成長し、さらなる高みへ羽ばたくことを願っています。

あなたとあなたの愛する人たちにハッピーホリデーを!神のご加護がありますように、そしてメリークリスマス!