セリーヌ・ディオン - ザ・カラー・オブ・マイ・ラブ (ザ・カラー・オブ・マイ・ラブ・コンサート | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

Céline Dion - The Colour of My Love (from The Colour of My Love Concert - 1993)

 

 

 

Celine Dion

 

#CelineDion #TheColourOfMyLove

 

Celine Dion – The Colour of My Love (from The Colour of My Love Concert, 1993)

 

Ask your voice device to play Celine Dion!
 
Lyrics:
 
I’ll paint my mood in shades of blue
Paint my soul to be with you
I’ll sketch your lips in shaded tones
Draw your mouth to my own
 
I’ll draw your arms around my waist
Then all doubt I shall erase
I’ll paint the rain that softly lands on your wind-blown hair
 
I’ll trace a hand to wipe out your tears
A look to calm your fears
A silhouette of dark and light
While we hold each other oh so tight
 
I’ll paint a sun to warm your heart
Swearing that we’ll never part
That’s the colour of my love
 
I’ll paint the truth
Show how I feel
Try to make you completely real
I’ll use a brush so light and fine
To draw you close and make you mine
 
I’ll paint the truth
Show how I feel
Try to make you completely real
I’ll use a brush so light and fine
To draw you close and make you mine
 
I’ll paint a sun to warm your heart
Swearing that we’ll never part
That’s the colour of my love
 
I’ll draw the years all passing by
So much to learn so much to try
 
And with this ring our lives will start
Swearing that we’ll never part
I offer what you cannot buy
Devoted love until we die
 
(David Foster / Arthur Janov)
 
#CelineDion #TheColourOfMyLove

 

・・・・・・・

 
#セリーヌディオン #私の愛の色

セリーヌ・ディオン – ザ・カラー・オブ・マイ・ラブ (『ザ・カラー・オブ・マイ・ラブ・コンサート』より、1993年)

 

 

音声デバイスにセリーヌ ディオンを再生してもらいます。
 
歌詞:
 
気分をブルーで彩ってみよう
あなたと一緒にいるために私の魂をペイントしてください
陰影のあるトーンであなたの唇をスケッチします
あなたの口を私の口に引き寄せてください
 
あなたの腕を腰に回してあげるよ
そうすれば、私が消去するだろうというすべての疑い
風に吹かれた髪にそっと降る雨を描いてあげる
 
君の涙をぬぐう手をなぞるよ
恐怖を静める視線
闇と光のシルエット
私たちがお互いを抱きしめている間、とてもきつく
 
あなたの心を温めるために太陽を描きます
決して別れないことを誓う
それが私の愛の色です
 
真実を描くよ
私の気持ちを示してください
あなたを完全に現実のものにしてみてください
とても軽くて細いブラシを使います
あなたを近づけて、あなたを私のものにするために
 
真実を描くよ
私の気持ちを示してください
あなたを完全に現実のものにしてみてください
とても軽くて細いブラシを使います
あなたを近づけて、あなたを私のものにするために
 
あなたの心を温めるために太陽を描きます
決して別れないことを誓う
それが私の愛の色です
 
過ぎゆく年月を描いてみる
学ぶべきことがたくさんあり、試してみたいことがたくさんある
 
そしてこの指輪から僕らの人生が始まるよ
決して別れないことを誓う
あなたが買えないものを提供します
死ぬまで献身的な愛を
 
(デビッド・フォスター/アーサー・ジャノフ)
 
#セリーヌディオン #私の愛の色