You Don't Have to Say You Love Me | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

You Don't Have to Say You Love Me - Dusty Springfield (Acoustic cover by Emily Linge)

 

 

 

Emily Linge

 

#dustyspringfield #cover #EmilyLinge

 

“You Don't Have to Say You Love Me” by Dusty Springfield - Acoustic cover by Emily Linge.

 

Lyrics:

When I said, I needed you
You said you would always stay
It wasn't me who changed, but you
And now you've gone away

Don't you see that now you've gone
And I'm left here on my own
And that I have to follow you
And beg you to come home

You don't have to say you love me
Just be close at hand
You don't have to stay forever
I will understand
Believe me, believe me
I can't help but love you
But believe me, I'll never tie you down

Left alone with just a memory
Life seems dead and so unreal
All that's left is loneliness
There's nothing left to feel

You don't have to say you love me
Just be close at hand
You don't have to stay forever
I will understand
Believe me, believe me

You don't have to say you love me
Just be close at hand
You don't have to stay forever
I will understand
Believe me, believe me
Believe me

 

・・・・・・・

 
#ダスティスプリングフィールド #カバー #エミリーリンジ
 
ダスティ・スプリングフィールドの「You Don't Have to Say You Love Me」 - エミリー・リンジによるアコースティック・カバー。
 
 
歌詞:

私が言ったとき、私にはあなたが必要でした
ずっと残るって言ってたね
変わったのは私ではなくあなたです
そして今、あなたは去ってしまいました

あなたはもう行ってしまったのがわかりませんか
そして私は一人でここに残されました
そして、私はあなたに従わなければならないということ
そして家に帰ってくるようにお願いします

私を愛していると言う必要はありません
ただそばにいてください
永遠に留まる必要はないよ
私は理解します
私を信じてください、私を信じてください
あなたを愛さずにはいられない
でも信じてください、私はあなたを決して束縛しません

思い出だけを残して一人取り残される
人生は死んでいるように見え、とても非現実的です
残るのは孤独だけ
感じるものは何も残っていない

私を愛していると言う必要はありません
ただそばにいてください
永遠に留まる必要はないよ
私は理解します
私を信じてください、私を信じてください

私を愛していると言う必要はありません
ただそばにいてください
永遠に留まる必要はないよ
私は理解します
私を信じてください、私を信じてください
私を信じて