キッドがボーカルコーチとともにジョン・レジェンド「オール・オブ・ミー」を歌います | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

Kid Sings JOHN LEGEND ALL OF ME w/Vocal Coach

 

 

Cheryl Porter Vocal Coach

 

I first discovered little James Wembley on TikTok a few months ago and realized immediately that he was something special! His videos had gone viral because of his incredible voice and sweet personality and I had to meet him! James and his supportive mom came to visit me in Chicago, and we had such an awesome time and an incredible lesson! It's always shocking to see so much talent in someone so young, and James just stole my heart! Please learn with us in this epic lesson with one of the most talented kids I've ever met!

 

・・・・・・・・

 

私は数か月前に TikTok で小さなジェームス・ウェンブリーを初めて発見し、彼が特別な存在であることにすぐに気づきました。彼の素晴らしい声と優しい性格のおかげで、彼のビデオは急速に広まっていたので、私は彼に会わなければなりませんでした!ジェームスと彼の協力的なお母さんがシカゴにいる私を訪ねてきて、とても素晴らしい時間を過ごし、素晴らしいレッスンをさせていただきました。こんなに若い人にこれほどの才能があるのを見るのはいつも衝撃的ですが、ジェームズはまさに私の心を盗みました!私がこれまで会った中で最も才能のある子供たちの一人とのこの壮大なレッスンで一緒に学んでください!