マイ・ハート・ウィル・ゴー・オン (1998年「これらはスペシャル・タイムズ」TVスペシャル) | ねぇ、マロン!

ねぇ、マロン!

おーい、天国にいる愛犬マロン!聞いてよ。
今日、こんなことがあったよ。
今も、うつ病と闘っているから見守ってね。
私がどんな人生を送ったか、伊知郎、紀理子、優理子が、いつか見てくれる良いな。

曽田歩美様に頼んでマロンの絵を描いていただきました。

My Heart Will Go On (1998 "These are Special Times" TV special) (Official HD Video)

 

 

 

Celine Dion

 

#CelineDion #MyHeartWillGoOn #TheseAreSpecialTimes

 

 

Celine Dion – My Heart Will Go On (1998 "These are Special Times" TV special)

 

Lyrics:
 
Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on
 
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on
 
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you’re here in my heart
And my heart will go on and on
 
Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we’re one
 
Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we’ll always go on
 
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you’re here in my heart
And my heart will go on and on
 
There is some love that will not go away
 
You’re here, there’s nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We’ll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on

#CelineDion #MyHeartWillGoOn #TheseAreSpecialTimes #Pop

 

・・・・・・・・

#セリーヌ・ディオン #MyHeartWillGoOn #TheseAreSpecialTimes

セリーヌ・ディオン – マイ・ハート・ウィル・ゴー・オン (1998年「These are Special Times」TVスペシャル)

 

 

​​​​​​歌詞:
 
毎晩、私の夢の中に
あなたが、見える。あなたを、感じる、
それがあなたが続けていることを私が知っている方法です
 
遥か彼方へ
そして、私たちの間のスペース
あなたは進み続けることを示すために来ました
 
近くて、遠くて、どこにいても
心は続くと信じてる
もう一度あなたがドアを開けます
そして、あなたは私の心の中にいます
そして、私の心は続くだろう
 
愛は一度私たちに触れることができます
そして一生続く
一つになるまで離さないで
 
君を愛したときに愛は始まった
私が保持する1つの本当の時間
私の人生では、私たちは常に進みます
 
近くて、遠くて、どこにいても
心は続くと信じてる
もう一度あなたがドアを開けます
そして、あなたは私の心の中にいます
そして、私の心は続くだろう
 
消えない愛もある
 
あなたはここにいる、私が恐れることは何もない、
そして、私は私の心が続くことを知っています
ずっとこのままでいよう
あなたは私の心の中で安全です
そして、私の心は続くだろう

#セリーヌ・ディオン #MyHeartWillGoOn #TheseAreSpecialTimes #ポップ