I miss Kobe so much.

 

We miss Kobe so much. 

 

Vanessa is an incredibly strong woman.

 

She lost her husband and daughter at the same time

yet, she is still standing strong.

She never fell apart in front of our eyes.

I wish Kobe was still here holding her and their children.

 

I wanted to hear his speach too. 

 

Congraturations, Kobe

for being inducted into the Hall of Fame.

 

You are No.1

 

 

 

コービーがいない事を

思い出してしまった昨日。

 

私は、ホール・オブ・フェイムの

セレモニーを観ることが出来なかった。

 

これ以上の痛みを感じる事は

自分にとって無理だった。

 

さっき、ヴァネッサのスピーチを観た。

なんと強い人だろう。

 

彼女はコービーを愛している。

まだコービーが一緒にいる

その感覚で1日1日をおくっている。

 

宝物だった二人を同時に失ったのに

私たちの前で決して泣き崩れない。

 

3人の娘さんがそばにいて良かった。

カプリちゃんはコービーにそっくりだ。

 

これからも支え合って

強く優しく日々を過ごして欲しいです。

 

コービー、おめでとう。

あなたを失った

私たちの胸の痛みは決して消えないけど、

あなたの輝かしい功績を共に祝います。

 

真理