返學既野不用多講..-v-都係咁..
放左學搵elly!=) 好久不見了!
去左langham in main cafe份工..
唔知請唔請我-口-!!!! 唉..
之後去左唱k*...唱到聲到沙埋...
最近把聲叫2下就唔舒服...
唉...把聲壞左啦(。-人-。)
途中,.個服務員問我地係咪荃灣人-v-,,
咪答係囉-口-..好驚 .. 以為都冇咩啦
突然間位經理拎左2杯橙汁黎..
話係個服務員請我地(ノ゚ο゚)ノ呆了-v-
走個陣 .. elly話d服務生係咁望住我地2個-口-?!
又影左貼貼相 .. 掃街 ..=)
最後很累了就回家了 =)





放學找KIN,,再回合包~淑婷~KIKO~=)...


有目標!!!!


放學去弄那資助的東西( ̄ー ̄;煩死人!








!
真好呀先生ヽ(゜▽、゜)ノ
牙品生日in pan's band room

9月27日先生と一緒に飲茶おします