9月お終わります9月又完啦咁就* 迎接10月的來臨~ 學校的周先生真的好可愛-3-... 我真的會好爆笑( ̄∇ ̄+) 什麼沒有保險,,有毒之類的東東 很無奈但很爆笑~:*:・( ̄∀ ̄)・:*: 今日放學後同北上先生講BBQ既野.. 佢竟然主動俾左個携帯電話番号我地! 真好呀先生ヽ(゜▽、゜)ノ 今日バイトLASTDAY~要好好休息一段時間啦 牙品生日in pan's band room 9月27日先生と一緒に飲茶おします