今日は日本人の先生とテレビお見ますにひひ
でも、会話本当に難しい。(/TДT)/
そして、一緒に飲荼へチョキ行きます。DASH!
坐左係北上先生旁邊
北上先生真係好可愛(*^o^*)
問到佢如果有BBQ去唔去音譜問題都未問完就好興奮!?
期待10月的活動(・ω・)/
THEN又同先生去了本屋..第一次去=)
招待的那人也很友善o(^▽^)oいいの感じ

4時去了KOWLOON BAY等KIKO~
到9展外排隊~不停的聊聊聊*超開心(o^-')b
キスマークKAT-TUN NEWS SMAP H!S!J! JR. 很多很多
之後工作人員排了這個給我們

超美的那個IドキドキTHELMA
進入場地~要投入了~

音樂會開始了..都懶得影相*但都有影!(*^o^*)

MC出場竟然是王友良*呆了呆XD!

在唱ONE WAY和そばにいるね最HIGH~

完場後.留低影相相WIF KIKO*


因為留低左冇走到*..王友良出黎個陣影左張相..(≧▽≦)
之後THELMA都出左黎握一握手ヽ(゜▽、゜)ノ我地就乖乖的走了

好鬼想問佢..見到赤西仁係咩FEELING?!但無膽..フ(^ε^)♪
返到德福食赤丸>V<~但唔飽...汗

食完行多陣就返家~
今日真係好開心呢...見到THELMA!~
咁幸運抽到CON 又握到手..抵返晒XD!
把聲真係好CD!真係好好聽..真係好開心

(頭個三行的文法如果有錯請提點=))

中秋節又來了(=⌒▽⌒=)真快呀....音譜
今日5點幾出了9龍灣找KINあせるYUMIあせる小棋あせる
食赤丸了 還是烏冬
YUMI和小棋要早走..
我和KIN就把整個德福廣場行完!
遇見木村SAN和長瀨SAN=)

還是很懊惱買不買那件衣服~
呀..忘了拍照了T^T
無無聊聊的在走呀~......
又遇見了那次赤西送給嘉賓的(東西)?!XD
到了IKEA玩了回!~


2位KAI KAI的小朋友
到M記坐多陣就回去了...
陪KIN坐西鐵
再去找5A2朋子(*^▽^*)
最後目的點是TW公園!
o(^▽^)o玩集體GAME!..
撞機!下.咩話!KILLER!
就這樣過了一個通宵...( ̄_ ̄ i)
本打算去看日出!但不知在什麼地方看就放棄了這個念頭XDD!
在TW公園等待天亮~再去M記食早餐!
7點訓教.........到4PM (笑)ぐぅぐぅ