I wanna be your girlfriend | 常間地真秀のShining Singing Days!

常間地真秀のShining Singing Days!

Singer 常間地真秀のブログ。
音楽情報から日常まで、惜しみなく配信☆

I wanna be your girlfriend.

I wanna be with you right now lovers.

I wanna...I wanna be your girlfriend.


I wanna be your girlfriend.

I wanna be with you right now lovers.

I wanna...I wanna be your girlfriend.


ずっと好きだったのに

あたしを見てくれないの?

こんなに近くにいても

少しも気付いてはくれないね


どうしてあの娘なの?

可愛くないでしょ?

あたしの方が明らかにpretty cutie beauty

ちょっとで良いからあたしに振り向いて

I need you so much darlin.


I wanna be your girlfriend.

I wanna be with you right now lovers.

I wanna...I wanna be your girlfriend.


もっと知りたいよ あなたを

全部あげたいよ あたしを

鍵を掛けないで あなたのその心

That's what I've wanted for a long time.


気まぐれなんかじゃないし

思い付きでもない

あなたがあたしの運命の人

ちょっとで良いからあたしに気付いて

I need you so much darlin.


I wanna be your girlfriend.

I wanna be with you right now lovers.

I wanna...I wanna be your girlfriend.


I wanna be your girlfriend.

I wanna be with you right now lovers.

I wanna...I wanna be your girlfriend.


恋してるBut just a friend.

好きだからI wanna be special.

I wanna...I wanna be your girlfriend.