こんにちは。(^^) 

Hello.

  本文 Body Text 

相模湖で紅葉狩りをした後、八王子に戻りました。

After viewing the autumn leaves at Lake Sagami, we returned to Hachioji.

こちらで、昼食を取ることに。(^^)

Here we will have lunch.

「ぎょーじゃを、おにゃきゃいっぱいぱりぇりゃりぇゆんだねおねがい

(餃子を、お腹いっぱい、食べられるんだね♪)」

“We can eat our fill of gyoza♪”

「そうだよ」 (^^)

"That's right"

さくら姫は、餃子が大好きです。

Princess Sakura loves gyoza.

さあ、揃いましたよ!

Well, it's all set!

私は炒飯セットで、餃子は極量ニンニク増し。

I had the fried rice set and the gyoza had extra garlic.

弟はラーメンと大盛りご飯で、餃子はニンニクなし(代わりに、生姜が効いている)。

My younger brother had ramen and a large bowl of rice, and the gyoza had no garlic (instead, it had ginger for a nice kick).

そして、通常の餃子も、別途、注文しました。

We also ordered regular gyoza separately.

「三種の餃子」、勢ぞろい。(^^)

"Three kinds of gyoza", assorted.

ニンニク増しは、口にした途端、ガツンとニンニクの風味が口の中に広がります。

As soon as I taste the extra garlic, the flavor of garlic spreads in my mouth.

通常のものは、王道の美味しさ。

The regular ones are classic deliciousness.

ニンニクなしは、生姜が効いているので、さっぱりとした風味でした。

The garlic-free version had a refreshing flavor due to the ginger.

もちろん、完食。

Of course we ate it all.

とても美味しくいただきました。(^^)

It was very delicious.

食事の後、むーちゃんと再会する場所へと向かいました。

After eating, we headed to the place where we would meet Mu-chan again.

 

関連記事は、こちら。(^^)

相模湖で紅葉狩り Autumn Leaves Viewing at Lake Sagami

むーちゃんが帰ってきた! (^^) Mu-chan is back !

 

それでは、また。

See you again.

木蓮😺

MagnoliaMintaka

 

  あとがき Postscript 

 

☆コメントは承認制ですが、お気軽に、どうぞ。(^^)

* Comments are very welcome, I let it pass mostly.

★フェイスブックのリンクをたどって、このブログ記事を読んでくださる外国人の方々のために、英訳を掲載しています。
* I follow the Facebook link and post an English translation for foreigners reading this blog article.

 

☆彡 私のインスタグラムは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Instagram.

☆彡 私のツイッターは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Twitter.
@magnoliamintaka

☆彡 私のスレッズは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Threads.

 @magnoliamintaka

 

インスタグラムやツイッター、スレッズでは、ブログ記事の掲載よりも先に、写真をアップしていることがあります。

On Instagram, Twitter, and Threads, I sometimes upload photos before posting blog articles.

どうぞ、お見逃しなく!\(^o^)/

Please do not miss it !

多摩地区から、ぬい撮りを発信!

私の励みになりますので

下のバナーを

クリック(またはタップ)していただけると

とても嬉しいです。(^o^)

にほんブログ村 地域生活(街) 東京ブログ 多摩地区情報へ
にほんブログ村

PVアクセスランキング にほんブログ村