Eyes Closed

(ROSÉ of BLACKPINK)
Halsey

 

 

 

 

 

I, I know where to lay

誰と共に過ごすべきで


I know what to say

なんて言えば良かったかなんて分かってる


It's all the same, yeah

でも結局変わりはないから


And I, I know how to play

私がどうすべきだったかも


I know this game

ただの遊びだったことも分かってる


It's all the same, yeah

でも結局変わりはないから

 



Now if I keep my eyes closed, he looks just like you

今、瞳を閉じれば彼があなたのように感じてしまうの


But he'll never stay, they never do

でも彼もいずれ私のもとを去る、今までの人みたいに


Now if I keep my eyes closed, he feels just like you

今、瞳を閉じれば彼があなたのように感じてしまうの


But you've been replaced

心の穴を埋めるように


I'm face to face with someone new

私は違う人と向き合おうとしてる

 



Would've gave it all for you, cared for you

あなたが大切だった、だから私のすべてを捧げたのに


So tell me where I went wrong

どこで踏み外したのかな?


Would've gave it all for you, cared for you (my lover, my liar)

あなたが大切だった、だから私のすべてを捧げたのに(私の大切で、嘘つきな人)


Would've traded all for you, there for you, oh, oh, oh

あなたのためなら何を犠牲にしても構わなかったのに


So tell me how to move on

どうやって前を向けると思うの?


Would've traded all for you, cared for you (my lover, my liar), huh
あなたを失いたくなかった、あなたのためなら何を犠牲にしても構わなかったのに(私の大切で、嘘つきな人)

 




he don't realize that I'm thinkin' about you

あなたの事を忘れられないことを彼は気づいてないみたい


It's nothing new, it's nothing new

今に始まったことじゃないのに