And I Love Him | それで私も彼を愛しちゃう | ∷ my book of pop song and more

∷ my book of pop song and more

洋楽をまず英語の意味に近い和訳で理解し、試行錯誤を繰り返しながら出来るだけ限界まで自然な日本語に近づけて表現して完成度を高めます。
また、J-POP/ J-BALLAD/ ENKA を出来るだけ自然な英語で表現します。

 *Nancy 

それで私も彼を愛しちゃう

 And I Love Him  

 

 

 « PRESS TO  BACK     « GET THAT  LIKE  DOWN BELOW 

(m1

      JAPANESEVERSION2024

 
 
 
I give him all my love
That's all I do
And if you saw my love
You'd love him, too
And I love him
 
 
 
 
この愛情をありったけ込めて

彼に売っちゃうって

それは私がするだけ
なのに皆もこの愛情が分かったら
彼を愛しちゃうかな
それで私も彼を愛しちゃう
 
 
 

He gives me everything
And tenderly
The kiss my lover brings
He brings to me
And I love him

 
 
 
 
彼はあらゆるものをくれるって
優しい
私の恋人がする口づけも
彼は私のところに来るの
それで私も彼を愛しちゃう
 
 
 

A love like ours
Could never die
As long as I
Have you near me

 
 
 
 
私たちみたいな愛情は
全然終わらないの
近くに
皆がいるなら
 
 
 

Bright are the stars that shine
Dark is the sky
I know this love of mine
Will never die
And I love him




 
輝く星は明るいね
空は暗いね
私のこの愛情は
全然終わらないと思う
それで私も彼を愛しちゃう
 
 
 
 
A love like ours
Could never die
As long as I
Have you near me

 
 
 
 
私たちみたいな愛情は
全然終わらないの
近くに
皆がいるなら
 
 
 
 
Bright are the stars that shine
Dark is the sky
I know this love of mine
Will never never never never die
And I love him
And I love him
And I love him
Oh yeah I love him

 
 
 
 
輝く星は明るいね
空は暗いね
私のこの愛情は
全然 全然
信じられない
終わらないと思う
それで私も彼を愛しちゃう
それで私も彼を愛しちゃう
それで私も彼を愛しちゃう
ああそうだね私も彼を愛しちゃう
 
 
 
 
 
 
 « GIVE  FEEDBACK             « BACK TO  TOP  
 
 
 
 
 
⊘  COOLEST DAY EVER 
 
  (m1 welcomes you   
 
≡Thanks for stopping by≡
 
Still a work in progress !
 
  Check back soon...