あたし の 内
I bought this photobook for Mukai Osamu, and I've got no regret:
he's such an awesome actor.
In the background is my home!

Yes the sky was shining, but that's rare in this region of France ;___;
Blue power!!
Tomorrow I'll go to Paris for my holidays!!
Meeting my relatives and all =)
With THIS train (that is a Eurostar: usually connecting Paris to London)

I can't wait!! =D
じゃああ いってきます!
バレンヴィエン に!
シッピング から!

Fanart - やっぱり あたし、おかーちゃん です!
*zzzzzzzzzzz*
I had fun with PHOTOSHOP again! =)
でも 万平ーさん と 心平ーさん は すごく ハンサム!
*ZZZZZZZZZZZZ*
今日 妹 の 猫 が ずっと 抱きしめる を 欲しがる!Ö___ö
でも あたし は 仕事 を する!オサカ は 今 眠る です!
ああっ!起こさった!U__U
猫 で そば に 居る、あたし は 殆んど おかーさん!★
なんか 気持ちいい!! 8)
ハムスター は 眠る、 変な ハムスター です! XD
時刻 の 日本 が 生きる!XD
楽しい です けど 何時 あたし が 眠る、 ハムスター は 食べたい、飲みたい。。。 @_@
沢山 物音 が する! ;_____;
でも オサカ(猫) と コタロ(ハムスター)は 子供ぽん!XP
大好き!=]
I had fun with PHOTOSHOP again! =)
でも 万平ーさん と 心平ーさん は すごく ハンサム!
*ZZZZZZZZZZZZ*
今日 妹 の 猫 が ずっと 抱きしめる を 欲しがる!Ö___ö
でも あたし は 仕事 を する!オサカ は 今 眠る です!
ああっ!起こさった!U__U
猫 で そば に 居る、あたし は 殆んど おかーさん!★
なんか 気持ちいい!! 8)
ハムスター は 眠る、 変な ハムスター です! XD
時刻 の 日本 が 生きる!XD
楽しい です けど 何時 あたし が 眠る、 ハムスター は 食べたい、飲みたい。。。 @_@
沢山 物音 が する! ;_____;
でも オサカ(猫) と コタロ(ハムスター)は 子供ぽん!XP
大好き!=]
