2014 Letting go | ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ただの日記
ただの備忘録
ただただ、김준수씨が好きなだけ
(•ө•)♡


♪Letting go

もうだめって…君の言葉
切り出す君の唇
冷たい言葉を吐き出す
私と別れてほしいっていう声
そうだね、もう終わったね
終わりを告げるから
悲しくて腹が立つよ

Girl I can't believe the place
we used to make love
Is the place we end up breaking up
〜信じられないよ。あんなにも愛し合ったこの場所が、別れる場所になるなんて

わからないよ、こんな終わり…

疲れ果てた君と僕の時間
もう振り払ってしまおう
結局後悔するのは君だ

Feels like it's almost time to say good bye
Feels like it's time to let you go
〜さよならを言う時が来たね…君を手放す時が来たんだ

君はまた僕のもとへ帰ってくる
君は僕を探すだろう
君は僕なしでは駄目なんだから

I'm letting go

そうさ、終わったんだ

君の唇は僕を否定して
心は僕から離れる Girl
逃れられない束縛に
ついに僕に告げるんだね Lego

Girl I can't believe the place
we used to make love
Is the place we end up breaking up

わからないよ、こんな終わり…
疲れ果てた君と僕の時間
もう振り払ってしまおう

後悔は結局
君がすることになるんだ

Feels like it's almost time to say good bye
Feels like it's time to let you go

君はまた僕のもとへ帰ってくる
君は僕を探すだろう
君は僕なしでは駄目なんだから

I'm letting go

Feels like it's almost time to say good bye
Feels like it's time to let you go

君はまた僕のもとへ帰ってくる
君は僕を探すだろう
君は僕なしでは駄目なんだから

I'm letting go

Most of our time does it headed straight to right
And your rymms is that is what you have to lie
Your free makes you more bleed
Don't know how to breath without me
Now you hear me

しがない君の人生
その生涯を一編の美しい詩として新たに
世の中みたいな僕に投げてしまったその罪

You gotta do is what you do gotta do

Feels like it's almost time to say good bye
Feels like it's time to let you go

君はまた僕のもとへ帰ってくる
君は僕を探すだろう
君は僕なしでは駄目なんだから

Feels like it's almost time to say good bye
Feels like it's time to let you go

君はまた僕のもとへ帰ってくる
君は僕を探すだろう
君は僕なしでは駄目なんだから

I'm letting go