2013 Turn it up | ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ジュンス야〜(•ө•)♡くもゆ

ただの日記
ただの備忘録
ただただ、김준수씨が好きなだけ
(•ө•)♡


2013 XIA 2nd ASIA TOUR CONCERT “INCREDIBLE”


2014 XIA The Best Ballad Spring Tour Concert 
In JAPAN


2015 XIA 4th ASIA TOUR CONCERT “YESTERDAY”


2018 WAY BACK XIA CONCERT


2019 WAY BACK XIA ENCORE CONCERT



2020 XIA ONLINE CONCERT “Pit A Pat”

20220127 @JUNSUXIAOFFICIAL


2022 XIA Ballad & Musical Concert vol.8


2023 XIA The Best Ballad Spring Concert vol.3 
In JAPAN



2024 Weverse Con Festival~Weverse Park


♪Turn it up

Turn it up now 

Turn it up now turn it up turn it up turn it up now*2

頭からつま先まで全部が俺の style
君に俺は dive

Do it love love love like dirty night
Which love love love like naughty night

頭からつま先まで全部が俺の style
君に俺は dive

Do it love love love like dirty night
Which love love love like naughty night

胸を焦がす body body know
焦らす Louder louder noise

Baby 優しく俺にささやきながら
じりじりと俺に近付いて
そのまま Stop 熱くなった君
そのまま Stop 全てを放り投げ

Know it know it know it know it know it
Come in come in come in come in Come in

Baby turn it up もっと熱く
Baby turn it up もっと強く

熱くなれ
今夜俺はキラー!
一匹のキラー!
そのまま君は感じていて

Baby turn it up もっと熱く
Baby turn it up もっと強く

Eh eh eh eh--are you wanna
Eh eh eh eh--keep in tonight

……

他の誰も俺のようには出来ないよ

Natural born killer

俺たちの間では 못햐
君を突き上げてやるよ
俺の上の雲よりも高く

Just sit back relax

君のための甘い Fourplay

It a bout to go down go low

もっと下に…
恥ずかしがるなよ
どんな感じだ
俺に耳に囁いてくれよ

いつでも俺を呼んでくれ
すぐ駆けつけるよ
夜でも昼でも関係ないから

U think i care not at all
……


胸を焦がす body body know
焦らす Louder louder noise

Baby 優しく俺にささやきながら
じりじりと俺に近付いて
そのまま Stop 熱くなった君
そのまま Stop 全てを放り投げ

Know it know it know it know it know it
Come in come in come in come in Come in

Baby turn it up もっと熱く
Baby turn it up もっと強く

熱くなれ
今夜俺はキラー!
一匹のキラー!

そのまま君は感じていて
Baby turn it up もっと熱く
Baby turn it up もっと強く

Eh eh eh eh--are you wanna
Eh eh eh eh--keep in tonight

Baby turn it up もっと熱く
Baby turn it up もっと強く

熱くなれ
今夜俺はキラー!
一匹のキラー!

そのまま君は感じていて
Baby turn it up もっと熱く
Baby turn it up もっと強く

Eh eh eh eh--are you wanna
Eh eh eh eh--keep in tonight