第60回神奈川県合唱コンクール終了! | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

【第60回神奈川県合唱コンクール終了!】

 -The 60th Kanagawa prefectural Choral competition finished!

 

こんばんは、とりです。今日は第60回神奈川県合唱コンクールのため、県立音楽堂で歌ってきました!

 

今年はシード団体だったため、10月15日に新潟県で開催される関東大会の出場権はいただいています。楽しく演奏できてよかったですが、課題もたくさん~。来週からまた頑張らないと!

 

Good evening, this is Tori's writing. Today I sang at Kanagawa prefectural music hall Ongakudo to attend the 60th Kanagawa prefectural Choral competition!

The group I join is seeded in this year's competition in Kanagawa prefecture, so we will sing on the stage held in Niigata prefecture on October 15. Today I could enjoy singing, but there are many things to sing better. I must practice more and more from next week!

【今日の1枚♪】 -Today's photo

【2017年8月12日(土)に葛西臨海水族園で撮ったフンボルトペンギンたちです。鳥の鳴きまねは演奏しましたが、ペンギンの鳴きまねはあいにくしませんでした(笑)】

< Humboldt Penguins at Tokyo Sea Life Park on August 12. I imitated a bird calling, but I didn't imitated a PENGUIN calling. :-) >