第54回定期演奏会終了!-The 54th annual concert finished! | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。怒涛の土日の最後は表題の第54回定期演奏会でした! ご来場いただいた皆様、本当にありがとうございました。

 

私、今回はマルベリー・チェンバークワイアでは初めて、鳥の鳴き声を曲の中でさせていただきました♪ 楽しかったですが、「伝わったかな?」と思ったら。

 

  のっち「舞台裏に小猫さんいらっしゃらなかった?」

 

お世辞とはいえ、嬉しいものです! 小猫さんのトークセッションで「心を無にしてしましょう」というお話を聞いたことがあります。役に立ちました、ありがとうございました!!

 

この曲はまだまだ歌っていくので、これからも一層磨きをかけたいと思います♪

 

Good evening, this is Tori's writing. I had many things to do this weekend and the last thing was the 54th annual concert! Thank you very much for everyone who came to the concert.

 

I  made a bird call in one song on the stage of Mulberry Chamber Choir for the first time! I enjoyed it, however, I was anxious if it was good or not, then......

 

Notch "Weren't there Mr. Koneko Edoya at the backstage?"

 

It is a flattery, but I'm very happy! At the talk session of Mr. Koneko Edoya, he said "When making mimicking, don't think about anything.". It was useful for me!!

 

I will sing this song for a long time, I will effort more and more!

 

【今日の1枚♪】 -Today's photo

【2017年5月20日(土)に天王寺動物園で撮ったキングペンギンたちです。鳥の鳴きまね、ってこの方々の真似をしようものなら・・・(^o^;)】

 

< King Penguins at Tennoji Zoo on May 20. If I were to mimick them, then...... :-D >