バランス!? -A balance!? | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。今日は大宮駅8時01分発の埼京線・各駅停車新宿行きに乗った私。なんと、定時に走りました~!(^o^)/

 

当たり前がこんなに嬉しいとは~! ご心配いただいたみなさま、ありがとうございます♪

 

さて、交通運はお読みの通りですが、天気運やくじ運はいいんです(^_^)。2月~3月に行われたSuicaのキャンペーンでステンレスボトルが当たりました~(^o^)。

 

何事もバランスってありますよね。私の場合、交通運とくじ運で・・・!?

 

運は見えないですからね。この先どうなるのかは神のみぞ知る!?

 

Good evening, this is Tori's writing. Today I took the 8:01 a.m. Saikyo line local train for Shinuku from Omiya station and it ran on time! :-D

 

I felt very happy though it is usual for everyone! Thank you very much to everyone who was worrying about me!

 

Well, my luck for transit is as you see, but for weather and lottery are very good. :-) A campaign of Suica held between February and March and I won a stainless bottle. :-D

 

I think everthing is well-balanced. As for me, transit and lottery......!?

 

We can't see luck. God only knows my luck in the future!?

 

【今日の1枚♪】 -Today's photo

【2017年1月21日(土)に葛西臨海水族園で撮ったキングペンギンたちです。今はバックヤードにいるキングたち、元気かな~?】

 

< King Penguins at Tokyo Sea Life Park on January 21. They are in the backyard. Are they fine now? >