今日の訪問地-その7- -The 7th visiting place in 2016 | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。今日は葛西臨海水族園を訪問してきました。寒い1日だったのですが、ペンギンたちにはまったく問題なし! 元気よく泳いでいました~。


さて、えさの時間の後、飼育員さんと話をすることができました。


  とり「先日のペンギン会議、お疲れ様でした~」
  飼育員さん「ありがとうございました、来年は300人ですね!」


ご、ご冗談を! そんなにご参加いただくことになったら会場を変えなければなりません~(^_^;;)。


そして。


  とり「あ、明日、○○○に行ってきます!」
  飼育員さん「すみません、フェアリーペンギンの様子、写真お願いします♪」
  とり「は~い!」


この会話で私が明日どこに行くかわかったら、相当のぺおた・・・じゃなかった、ペンギン通ですよ!


明日は宿から日記を更新します!!


Good evening, this is Tori's writing. Today I visited Tokyo Sea Life Park. It was cold today, but penguins had no problem! They were swimming cheerfully!

By the way, I could talk with a keeper after feeding time.

Tori "Thank you very much for attending the general meeting of Penguin Conference Japan."
The keeper"Thank you so much. In the next year, 300 people will attend the meeting!"

NO KIDDING!! If so many people attend the meeting, we must change the place. :|

And......

Tori "I will visit ****** tomorrow!"
The keeper "Please take pictures of Fairy Penguins!"
Tori "OK!"

If you can guess where I will visit tomorrow only from this conversation, you are so crazy......I mean, so nice penguin lover!

I will write this blog in a hotel tomorrow!!

【今日の1枚♪】 -Today's photo
2016年1月23日の葛西のキングさん
【今日(2016年1月23日(土))、葛西臨海水族園で撮ったキングペンギンの黒色君(仮)です。さすがに、今日は一緒に泳ぐ気持ちにはなりませんでした(笑)】

< King Penguin Black (Temporary) at Tokyo Sea Life Park on January 23. It was so cold that I didn't want to swim with him today! >