びっくり!! -SURPRISED!! | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。


昨日の日記でmineoのことをブログに書いたら、今日、mineoサポート担当の方からお礼とご挨拶のツイートをいただいてしまいました!


ユーザーサポートがしっかりしています、との口コミがあり、それも選んだ理由の1つだったのですが、びっくりしました(^_^)。


困り事の内容によってはこのアカウントでもご案内できます、とのことです。こういうケアってうれしいですよね。


今のところですが、私はとっても満足しています~。


※回し者じゃないですからね、念のため!(笑)


Good evening, this is Tori's writing.

Yesterday, I wrote about mineo in my blog. And today, an user support staff sent me a message on twitter that mineo thanks to me to use mineo's smart phone!

One reason why I chose mineo is its user support is high quality, but I was very surprised. :-)

They say they can answer some questions on twitter if possible. I felt happy to hear it.

I'm very satisfied with this smart phone. :D


【今日の1枚♪】 -Today's photo
2016年1月16日の葛西のキングさん
【2016年1月16日(土)に葛西臨海水族園で撮ったキングペンギンのウミちゃんです。え~っ、そこから泳ぐの!?】

< King Penguin Riku at Tokyo Sea Life Park on January 16. Oh, are you going to swim from here!? >