お礼は言われましたが(^^;) -I was thanked, but(^^;) | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。今日の日記はお食事中の方は後からお読みいただくことをお勧めいたします~。

-----

何でもそうですが、形あるものはいつか壊れます。自然に壊れてしまうもの、誤って壊してしまうもの、さまざまですよね。


で、今日、私が帰りに乗った武蔵小杉19時46分発の湘南新宿ライン・宇都宮線直通・小金井行き。私は1号車に乗っていましたが・・・途中でトイレに行きたくなりました。


はい、お食事中の皆さん、ここで読むのをおやめください(^_^;)。どうなっても知りませんよ~。











めったにないチャンス(^^;;)なので、私は躊躇せずトイレへ。ドアの閉ボタンを押し、さあ、用を足そうとしたら・・・。


  とり「え・・・(^_^;;;;;)」


(えげつなさすぎるので大自粛!)


仕方ありません、「流す」ボタンを押したのですが・・・。


  とり「え・・・・・・(^_^;;;;;;;;;;)」


なんと無反応(>_<)。残されたものはどなたのものかは知りませんが、ひどすぎます~(T_T)。


私は用を足すのをあきらめて車掌さんのところへ。車掌さんには丁重にお詫びとお礼を言われましたが、私の用事はどこへやら(^_^;)。


壊れたら(壊したら)ちゃんと車掌さんに言いましょうね、持ち主さん(T_T)。


みなさん、よい週末をお過ごしください!


Good evening, this is Tori's writing. If you are eating supper or etc, please read today's blog later.

-----

Everything will be broken some day. Some are spontaneously and others are by mistake.

Well, today, I took the 7:46 PM Shonan-Shinjuku line train for Koganei via the Utsunomiya line from Musashi-Kosugi station. I got on the car No.1. On its way, I wanted to go to W.C.

This is a final information : If you are eating supper or etc, please stop reading(^_^;). I can't guess what will happen to you.






It is a rare chance for me(^^;;), so I went to W.C. soon. I pushed 'Close' button and was going to excrete, but......

Tori "What...?(^_^;;;;;)"

( Omit. Please guess what happened! )

I have no choice but to push 'Flush' button, but......

Tori "What......?(^_^;;;;;;;;;;)"

It didn't flush(>_<). I didn't know the 'Owner', but it is very hard(T_T).

I gave up excreting and went to the conductor. She apologized to me and said "Thank you". But my task went somewhere(^_^;).

Dear Mr. or Ms. owner, when W.C is broken or you break it, please inform a conductor(T_T).

Have a nice weekend!


2014年7月21日の葛西のフンボルトさん
【2014年7月21日(月)に葛西臨海水族園で撮ったフンボルトペンギンです。私も叫びたかったです~(^_^;;;)。】

< The Hunboldt Penguin at Tokyo Sea Life Park on July 21. I wanted to shout, too(^_^;;;;). >