山内惠介コンサートツアー2024・アクアシティ浜松・穏やか笑顔でいっぱいでした | ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

〜ギター弾き〜諏訪光風(すわこうふう)のブログへようこそ〜  
〜Welcome to the blog of guitarist ~Koufuu Suwa~!

山内惠介コンサートツアー2024

アクトシティ浜松


2年ぶり3回目となるアクトシティ浜松でのコンサートでした。浜松は気候が穏やかな印象があるのですが、会場の雰囲気も穏やかな笑顔でいっぱいでした😊


ケータリングやお弁当など、差し入れも沢山頂き、ごちそうさまでした😋


次は大宮ソニックシティ!

引き続き応援のほどよろしくお願いいたします💪


Keisuke Yamauchi Concert Tour 2024

Act City Hamamatsu

The concert ended with a great success👍


This was the third concert in two years at Act City Hamamatsu. I have the impression that the weather in Hamamatsu is mild, and the atmosphere at the venue was also mild and full of smiles 😊.


We received a lot of catering, bento boxes, and other goodies, thank you for the food 😋.


Next stop is Omiya Sonic City!

Thank you for your continued support 💪.