山内惠介コンサートツアー2024、Jcomホール八王子、大盛況のうち終了しました | ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

〜ギター弾き〜諏訪光風(すわこうふう)のブログへようこそ〜  
〜Welcome to the blog of guitarist ~Koufuu Suwa~!

山内惠介コンサートツアー2024、Jcomホール八王子、大盛況のうち終了しました👍

惠介くん、歌もトークも全開でしたね。会場全体が明るく楽しい空気に包まれたコンサートでした。

個人的には新しい立ち位置の音環境も足元機材やモニター調整のおかげてだいぶ落ち着いてきました。一安心です。

次は、3/22 越谷サンシティホール、引き続き応援のほどよろしくお願いいたします!

皆様の水曜日が素敵な1日になりますように!
またね

Keisuke Yamauchi Concert Tour 2024 at Jcom Hall Hachioji was a great success👍.

Keisuke Yamauchi sang and talked at full throttle. The entire venue was filled with a bright and joyful atmosphere.

Personally, the sound environment at my new standing position has become much more comfortable thanks to the foot equipment and monitor adjustments. I am relieved.

The next concert will be held on March 22 at Koshigaya Sun City Hall, and we look forward to your continued support!

I wish you all a wonderful Wednesday!
See you👋