exhibition of Ghibli and Ghibli park | konamioonamiの日記

konamioonamiの日記

思ったことを吐きだす場所

Wed 10th July 2024 Cloudy and Sunny 

I enjoyed the exhibition of Ghibli and Ghibli park.  It was a lovely world.  I could sit on the seat of ネコバス  :-)  It was the soft I had ever sat. 

ジブリとジブリパーク展に行きました。ステキな世界でした。ネコバスに座りました(^^) 今までにないほどやわらかなシートでした。

It took place near 天王洲アイル station. I got off this station for the first time.  There were beautiful place near the station. River and promenade! 

天王洲アイル駅の近くでした。初めてこの駅で、降りました。駅の近くは、川や遊歩道があってキレイな場所でした。