a calligraphy work | konamioonamiの日記

konamioonamiの日記

思ったことを吐きだす場所

Sat 21st  Oct. 2023 Sunny 

The day before yesterday’s night though I was tired I wrote a calligraphy work. I couldn’t finish it. So I woke up early yesterday and I wrote again. At last about 2 hours later I finished it and brought it to my calligraphy teacher :-)

おとといの夜、疲れていましたが、書道の作品を書きました。出来あがらなかったので、きのう早起きして再び書きました。やっと2時間後くらいに出来上がり、書道の先生に渡しに行きました(^^)

We have a tea ceremony next week. Our calligraphy works will be displayed at the place :-)

来週お茶会があるんです。わたしたちの書道の作品が、会場に展示されます(^^)

I worked hard that I’ve been sleepy today.

根詰めて書いたので、きょうは眠かったです。