家族や友達がこれだけ支えてくれていること

それがどれだけ私にとって大きな存在だったか

しないのは彼の自由だけど、家族や友達の好意の私の中での大きさを否定されているようだった

 

人は1人で何かを乗り越えたと思っていても、絶対に誰かのお世話になって生きてる

 

結局は価値観の違い

家族の中でも価値観は違うから、他人2人の間で違う価値観があるのは当然

私たちの場合は、歩み寄っても歩み寄っても、価値観が遠過ぎて真ん中で会えなかった

 

 

Whatever the difference in values, it was true that the massive support my family and friends provided for me meant so much to me

 It was his choice to not to participate, but it seemed to me the only positive thought of my family and friend’s goodwill in me was torn.

 

However much a person thinks they achieved or overcome something themselves, in most cases there has been support by someone else in some kind of way.

 

It was just difference in values after all

Even within a family values ​​are different, so it's only ever so natural that two people have different values.

In me and my ex’s case, no matter how much we approached each other and tried to meet in the middle, our values ​​were too far apart