Gonna Be A Rock (돌멩이 石ころ) - BOYNEXTDOOR




원한 것도 아닌데, 될 것 같아 나 solo
望んだわけじゃないのに そうなりそう

No no no no no

원할 리 없는 올해 선물은 이별
望んでない今年のプレゼントは別れ

You know my birthday?

만일 처음으로 돌아갈 수만 있다면 내가 너를 버리겠어
もし最初に戻れるなら僕が君を捨てる

가능할 리 없겠지만 그 땐 내가 먼저 널 차 버리겠어
不可能だろうけど その時は僕が先に君を捨てる

I don‘t know how to love

한 달은 귀가 간지러울 걸
1ヶ月は耳がムズムズすると思う

Lose your mind, you deserve to be

L.O.V.E hate this word

기가 차겠지만 (I hate this word)
あきれるけど

L.O.V.E hate this word

날 버리지 마
僕を捨てないで

I’m gonna be a rock and break your window now

내 마음이 깨졌던 것처럼
僕の気持ちが割れたみたいに

I‘m gonna be a rock and break your boy, your love

넌 이 마음 모를 테니까
君はこの気持ちを知らないから

I hate you

I hope you

I hate you

이럴 바에 난
こうなるなら僕は

I hate you

I hope you

I hate you

돌멩이가 나아
石ころのほうがマシ

비틀비틀 반쯤은 나간 멘탈
ふらふらと半分は壊れたメンタル

날 때부터 글러먹었다며 욕해
生まれた時からダメダメ

장난감을 뺏긴 일곱 살 아이처럼
おもちゃを奪われた7歳の子供みたいに

부모님 앞에서도 울어 나 I know it ain’t right
親の前でも泣く僕

L.O.V.E hate this word

기가 차지만 (I hate this no more)
あきれるけど

L.O.V.E hate this word

날 버리지 마
僕を捨てないで

I‘m gonna be a rock and break your window now

내 마음이 깨졌던 것처럼
僕の気持ちが割れたみたいに

I’m gonna be a rock and break your boy, your love

넌 이 마음 모를 테니까
君はこの気持ちを知らないから

널 위해 비워둔 새벽은 이제 잠을 설쳐
君のために空けてた深夜は寝そびれて

넌 네 탓은 할까
君は自分のせいにするかな

I don‘t care now

그럴 일은 추호도 없겠지
そんな気持ちこれっぽっちもないだろうね

I’m gonna be a rock and break your window now

내 마음이 깨졌던 것처럼
僕の気持ちが割れたみたいに

I‘m gonna be a rock and break your boy, your love

넌 이 마음 모를 테니까
君はこの気持ちを知らないから

I hate you

I hope you

I hate you

이럴 바에 난
こうなるなら僕は

I hate you

I hope you

I hate you

돌멩이가 나아
石ころのほうがマシ