返工既時候勁大雨囉!好彩無翻傘炸!あせる

今日好忙,我都唔知自已加左幾多包燕窩啦汗

好累,屏屏返埋下個月,就正式脫離sogo拉!

P.S:我都好想去旅行!

阿月無做,我要開始企係發哥個度!

一直!?叫び

今日D時間過得真係好慢好慢ガーン

都唔知聽日返去企邊!泣

收工清潔個時,拎起抹布邊抹邊吹口哨,無奈發哥係企係我後面。

四眼對望,發哥無奈走開!仲要搖頭囉!咩意思先ガクリ

屏屏九月去台灣,好想去!

去唔去好尼ビックリマーク

返到去撲左成日粉,有得坐都覺得累叫び

就來八月拉!會有好多人唔做,今日就有人辭職了!

阿月都辭左,我唔知企係發哥個邊呀!むかっ



P.S:食到個肚好飽呀!><有D想噁,但我要訓啦!!